Top
10 Running Tips για να είσαι έτοιμος την ημέρα του αγώνα – Zakcret Blog
fade
4757
post-template-default,single,single-post,postid-4757,single-format-standard,eltd-core-1.1,flow-ver-1.3.5,eltd-smooth-scroll,eltd-smooth-page-transitions,ajax,eltd-blog-installed,page-template-blog-standard,eltd-header-type2,eltd-sticky-header-on-scroll-up,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-dropdown-default,eltd-light-header,eltd-header-style-on-scroll,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0,vc_responsive

10 Running Tips για να είσαι έτοιμος την ημέρα του αγώνα

10 Running Tips για να είσαι έτοιμος την ημέρα του αγώνα

  1. Φτάσε νωρίς στον χώρο που διεξάγεται ο αγώνας

Να είσαι ενημερωμένος για τον αγώνα. Αυτό σημαίνει να γνωρίζεις τη διαδρομή, την αφετηρία και τον τερματισμό για την οργάνωση του εξοπλισμού σου. Είτε πρόκειται για μεγάλη ή μικρή διαδρομή, δώσε στον εαυτό σου περίπου μια ώρα για να κάνεις ζέσταμα και να απολαύσεις το περιβάλλον γύρω σου.

  1. Φάε τουλάχιστον 1 ώρα πριν τον αγώνα

Προφανώς δεν μπορείς να τρέξεις χωρίς «καύσιμα», αλλά και το φαγητό λίγη ώρα πριν από τον αγώνα μπορεί να προκαλέσει κράμπες. Προσπάθησε να φας ένα γεύμα πλούσιο σε υδατάνθρακες, τουλάχιστον 1-2 ώρες πριν από τον αγώνα.

  1. Φτιάξε ένα πλάνο ενυδάτωσης

Για τους αγώνες μεγαλύτερων των 10km καλό θα είναι να έχεις μαζί σου ένα παγούρι για να ενυδατώνεσαι (εφόσον είσαι αποφασισμένος να τρέξεις με αυτό όλη τη διαδρομή).

  1. Βρες τον ρυθμό σου

Είναι αδύνατον να ξέρεις πως θα πάει ο αγώνας, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να έχεις ένα πλάνο. Προσπάθησε να μην αφήσεις τη «συμπεριφορά» των άλλων δρομέων να επηρεάσουν το ρυθμό σου. Για τους αρχάριους προτείνουμε να μην ξεκινήσουν με γρήγορο ρυθμό. Περνώντας τους άλλους δρομείς μετά τα μισά της διαδρομής, σίγουρα θα σου δώσει αυτοπεποίθηση.

  1. Ντύσου σωστά και έξυπνα

Δες τον καιρό μία με δύο ημέρες πριν τον αγώνα και ντύσου με τα ανάλογα running ρούχα.

  1. Χρησιμοποίησε τους άλλους δρομείς

Άμα νιώσεις κουρασμένος, θα σε βοηθήσει να ακολουθήσεις τον ρυθμό των δρομέων γύρω σου. Μία άλλη χρήσιμη τακτική είναι να επιλέξεις έναν δρομέα που είναι λίγο πιο μπροστά σου και να προσπαθήσεις να τον φτάσεις ή να διατηρήσεις την ίδια απόσταση μεταξύ σας.

  1. Διαίρεσε τον αγώνα σε μικρότερα τμήματα

Σε έναν πιο μεγάλο αγώνα, μπορεί να είναι χρήσιμο να διαιρέσεις σε τμήματα τη διαδρομή. Για παράδειγμα, σε έναν ημιμαραθώνιο, τρέχεις τέσσερις φορές 5km. Αυτό σε  βοηθάει να διατηρήσεις το ρυθμό σου.

  1. Χαλάρωσε

Την ημέρα του αγώνα θα χρειαστείς αρκετή αδρεναλίνη. Σίγουρα εάν δεν έχεις χαλαρώσει και νιώθεις κουρασμένος δεν θα αποδόσεις καλά.

  1. Τρέξε με ένα φίλο σου ή φέρε κοινό να σε υποστηρίξει

Το να τρέχεις με ένα φίλο σου τη διαδρομή ή να φέρεις κάποιον στο κοινό θα σου δώσει ένα κίνητρο και ώθηση για να φτάσεις πιο εύκολα στον τερματισμό.

  1. Δεν έχει σημασία αν είναι ο πρώτος σου αγώνας, απόλαυσέ το!

Το τρέξιμο είναι για να το διασκεδάζεις. Εάν είσαι απογοητευμένος από την απόδοσή σου, σκέψου τι δεν πήγε πολύ καλά και βελτίωσέ το στον επόμενό σου αγώνα. Επιπλέον, μη ξεχάσεις να κάνεις διατάσεις μετά τον τερματισμό!

 

Βρες όλο τον running εξοπλισμό εδώ

 

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ NEWSLETTER