Top
ΝΗΣΤΙΣΙΜΑ SNACKS, ΓΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ! – Zakcret Blog
fade
5584
post-template-default,single,single-post,postid-5584,single-format-standard,eltd-core-1.1,flow-ver-1.3.5,eltd-smooth-scroll,eltd-smooth-page-transitions,ajax,eltd-blog-installed,page-template-blog-standard,eltd-header-type2,eltd-sticky-header-on-scroll-up,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-dropdown-default,eltd-light-header,eltd-header-style-on-scroll,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0,vc_responsive

ΝΗΣΤΙΣΙΜΑ SNACKS, ΓΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ!

ΝΗΣΤΙΣΙΜΑ SNACKS, ΓΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ!

Η τελευταία εβδομάδα της Σαρακοστής έφτασε, και πολλοί ξεκινούν το έθιμο της νηστείας. Η αποφυγή των ζωικών τροφίμων, όπως κρέας, ψάρι, γαλακτοκομικά και αυγά, μπορεί να μειώσει τις ενεργειακές αποθήκες του οργανισμού, ειδικά εάν δεν υπάρχει σωστός συνδυασμός των τροφίμων.

 

 

Η χορτοφαγική διατροφή είναι κατάλληλη για ερασιτέχνες και επαγγελματίες αθλητές, και για την μέγιστη αθλητική απόδοση, η διατροφή τους θα πρέπει να είναι πλούσια σε υδατάνθρακες, φτωχή έως μέτρια σε λίπος, και με επαρκείς ποσότητες πρωτεΐνης και μικροθρεπτικών συστατικών και υγρών. Η νηστίσιμη διατροφή μπορεί να καλύψει τις ανάγκες του οργανισμού μέσω της κατανάλωσης δημητριακών ολικής άλεσης, οσπρίων, ζυμαρικών, προϊόντων σόγιας, φρούτων, λαχανικών και ξηρών καρπών.

 

 

Το snack μετά την άσκηση είναι απαραίτητο, για την αναπλήρωση του γλυκογόνου και την αποκατάσταση των μυϊκών ιστών. Ο σωστός συνδυασμός τροφίμων, μπορεί να αυξήσει την απόδοση και την μυϊκή μάζα του αθλητή. Όσο πιο σύντομα καταναλωθεί το snack, μετά την άσκηση, τόσο πιο γρήγορα γίνεται η αναπλήρωση του γλυκογόνου.

 

 

Ιδέες για νηστίσιμα post-workout snacks:

 

Τορτίγια με φαλάφελ, σως με ταχίνι και λαχανικά

 

 

Energy snack: αποξηραμένοι χουρμάδες ή αποξηραμένα βερίκοκα μέλι και ξηρούς καρπούς

 

 

Παστέλι

 

 

Μπάρα δημητριακών και 1 μπανάνα

 

 

Αραβική πίτα ολικής με μπιφτέκι φακής, σως με ταχίνι και λαχανικά

 

 

Smoothie με πρωτεΐνη, γάλα αμύγδαλου, μπανάνα, μύρτιλλα και μέλι

 

 

Αραβική πίτα ολικής με φυστικοβούτυρο και μια μπανάνα

 

 

Γιαούρτι αμυγδάλου με βρώμη, λιναρόσπορο και μέλι

 

 

Γάλα σόγιας με μέλι, φράουλες και ξηρούς καρπούς

 

 

Αραβική πίτα ολικής με χούμους, λαχανικά και 1 μπανάνα

 

 

Τορτίγια με φαλάφελ, νηστίσιμο τυρί και λαχανικά

 

 

Μήλο με ταχίνι και ξηρούς καρπούς

 

 

Τα snacks που προτείνονται, μπορούν να καλύψουν βασικές ανάγκες του οργανισμού σε μικροθρεπτικά συστατικά, όπως πρωτεΐνη, υδατάνθρακα και ασβέστιο, μετά την άσκηση.






Ηλιαλένα Λυσικάτου

 

Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

 

> T: 210-2224964

 

> M: 6975574134

 

> E: info@lysikatou.gr

 

> F: https://www.facebook.com/ilialenalysikatou/



ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ NEWSLETTER

#ZAKCRET_SPORTS