Top
ΥΓΙΕΙΝΑ ΣΝΑΚ ΠΡΙΝ & ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ! – Zakcret Blog
fade
5639
post-template-default,single,single-post,postid-5639,single-format-standard,eltd-core-1.1,flow-ver-1.3.5,eltd-smooth-scroll,eltd-smooth-page-transitions,ajax,eltd-blog-installed,page-template-blog-standard,eltd-header-type2,eltd-sticky-header-on-scroll-up,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-dropdown-default,eltd-light-header,eltd-header-style-on-scroll,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0,vc_responsive

ΥΓΙΕΙΝΑ ΣΝΑΚ ΠΡΙΝ & ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ!

ΥΓΙΕΙΝΑ ΣΝΑΚ ΠΡΙΝ & ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ!

Η παραμονή στο σπίτι λόγω της  πανδημία του κορονοιου εχει αλλάξει την καθημερινότητα και ταυτόχρονα εχει επηρεάσει το πρόγραμμα φαγητού.  Ο κατ’ οίκον περιορισμός, το άγχος και ο φόβος έχουν αυξήσει το τσιμπολόγημα.

Υπάρχουν έξυπνες επιλογές σνακ για να μην πάρουμε κιλά παρά την παραμονή μας μέσα στο σπίτι.

 

Ιδέες για υγιεινά σνακ μέσα στο σπίτι:

1) Στικς λαχανικών (αγγούρι, καρότο) με ντιπ χούμους

2) Πατατάκια από λαχανικά (π.χ. καρότο, γλυκοπατάτα, κολοκυθάκια): Αν κόψετε λαχανικά σε πολύ λεπτές φλοίδες και με λίγο ελαιόλαδο μπορείτε να τις ψήσεις σε αντιπολιτικό χαρτί. Συνδυάστε τα με ντιπ γουακαμόλε από αβοκάντο

3)Σπιτικό Ποπ- κορν (3φλ): Mπορειτε να το φτιάξετε στο σπίτι γρήγορα, υγιεινά και εύκολα. Για την γλυκιά του εκδοχή μπορείτε να προσθέσετε μέλι

4) Ξηροί καρποί με αποξηραμένα φρούτα: χορταστικός συνδυασμός και πολύ θρεπτικός

5) Ρυζογκοφρέτες με φυστικοβουτυρο: απολαυστικός και θρεπτικός συνδυασμός για να καλύψετε την ανάγκη για γλυκό

6)Porridge: Βράζετε τη βρώμη και προσθέτετε μέλι και κανέλα για ένα υγιεινό και θρεπτικό σνακ

 

Η οργάνωση των γευμάτων θα σας κρατήσει μακριά από το τσιμπολόγημα και τα υπερθερμιδικα σνακ. Δημιουργήστε ένα ισορροπημένο πλάνο γευμάτων με πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό και ενδιάμεσα σνακ. Τα συχνά γεύματα και οι σωστές επιλογές θα μειώσουν την πείνα και τις λιγούρες.

 

Αρκετές φορές μπορεί να νοιώσετε το αίσθημα της πείνας αλλά στη πραγματικότητα να έχετε αφυδατωθεί. Προσπαθήστε να πίνετε συνέχεια νερό κατά την διάρκεια της ημέρας. Η ποσότητα των υγιεινών τροφίμων θα πρέπει να γίνεται με μέτρο ώστε να αποφεύγεται η υπερφαγια.

 

Της Ηλιαλένας Λυσικάτου,

Κλινική Διαιτολόγος- Διατροφολόγος

T:210-2224964
M:6975574134
E:info@lysikatou.gr
F:https://www.facebook.com/ilialenalysikatou/

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ NEWSLETTER

#ZAKCRET_SPORTS